Elektroniczna skrzynka podawcza
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP:
PUAP - elektroniczna platforma usług administracji publiczne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1.Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego – skrzynka podawcza
2.Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7.00 - 15.00) do Sekretariatu Inspektoratu: Konin, ul. Tadeusza Kościuszki 37b, na następujących nośnikach danych:
- pamięć masowa USB;
- płyta CD, DVD;
3.Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
4.Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
5.Akceptowalne formaty załączników to:
- doc, rtf;
- xls;
- txt;
- gif, jpg, tif,png, bmp;
- pdf;
- zip, 7z;
6.Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza
(dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
7.Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą
automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.